Страници

24.11.2011 г.

Попитай Ангелите

Идея си нямах, че под формата на верижно писмо хората си изпращат... ангели. Накратко казано, изпращат ти покана да приемеш ангелите и ти се съгласяваш или не. Ако не се съгласиш, животът за теб си продължава по обичайния начин, в обичайния коловоз. Ако се съгласиш обаче, на първо място си записваш в календара датата, на която ангелите ще те посетят. След това намираш трима желаещи, на които да „изпратиш” ангелите след твоята среща с тях. И може би най-вълнуващият етап – да се подготвиш за ритуала на „посрещане” на светлите гости. Не се разрових за подробности, но разбрах, че става дума за тъмна стая, запалена свещ, ябълки и още нещо. (Подробности можеш да намериш в БГмама, където в обширна тема си споделят впечатления; приемат и си изпращат покани за посрещане на ангелите.)

Всичко това определено ми се стори стряскащо, макар да вярвам и да знам, че във всеки един момент и най-вече в трудните, добри и светли същества са до нас и ни помагат. Точно затова „тъмна стая”, „късен час”, „запалена свещ” и „насрочена дата за посещение”, ми се сториха нечестно ограничение на безкористно добрата същност на ангелите. Не знам, но на мен не ми действа никак успокояващо мисълта, че ангелите ще ме посетят само ако им предложа ябълки, а преди това някой е решил да ми ги изпрати. Че откога хората изпращат ангели на адрес не с молитва, а с верижно писмо? Откога управляваме видимия и невидимия свят с покана до трима души? Ако моята молитва, сълза, болка, любов не могат да доведат при мен небесните помощници, но те идват в дома ми, заради писмо, заради ябълка и свещ, може би Господ вече се е отказал от нас и ни е оставил да си играем на богове в ограничения ни, смешен, материален свят, в който щастието, здравето, небесната закрила се изпращат и получават по мейла.

Но да кажем, че всеки има правото да вярва по своя начин и да се надява по своя начин. Всеки има нужда от подкрепа и закрила, и ако уговореното посещение на ангелите е твоят начин да се почувстваш свързан с Небесата, тогава добре, аз го приемам и те поздравявам, че все пак стремежите ти са ориентирани нагоре, а не надолу.

Аз обаче търсех друго в интернет и след като се „поразрових” из темата за ангелите в БГмама, се върнах обратно при резултатите от търсачката и отворих следващия линк. Тук вече се почувствах по- на място.

Когато преди време бях на гости в Испания, за първи път видях „Ангелските карти”. С моята приятелка си зададохме по един въпрос, изтеглихме си по една карта и си прочетохме отговорите, дадени от ангелите. Самите карти бяха толкова красиви, хармонични, вълшебни и позитивни – нещо така различно като емоция от ритуала със свещта и тъмната стая. Информация за тези карти се опитвах да намеря в нета и в следствие попаднах на линк, който ми отвори страница с четири избора за подредба на картите:

1. „Три карти” – Подходящо за въпроси от типа: „Какво да направя?”

2. „Сърце” – Дава отговор какво ще стане в близко бъдеще.

3. „Ангелско крило” – Какви ще са резултатите и новите направления.

4. „Кръст” – Дава много подробен отговор, посочващ минали, настоящи и бъдещи влияния и резултати.

След като си избереш подредба, задаваш си въпроса (концентрирано и точно, конкретно) и си избираш карти, докато се запълнят позициите в подредбата. Натискаш бутона „Гадание” и се запознаваш с отговора на всяка карта, която според позицията си се отнася до минало, настояще, бъдеще, съвети и т.н. Единственото неудобство е, че описанията са на руски, но със собствени знания или с Google преводача като помощник, няма никакъв проблем за търсещите отговор, насока и помощ.

„Ангелските карти” са за всички, които харесват картите като метод за предсказание. Аз лично имам Таро и съм убедена, че картите са работещ метод. Доколко „Ангелските карти” сами по себе си са работещи, още нямам наблюдения, но ако някой от вас има – може да ги сподели; а ако сте просто любопитни като мен – може да зададете своя въпрос и да получите ангелския отговор. Разбира се, чувствайте се свободни да се запознаете и с ритуала по посрещане на ангелите, ако душата ви жадува за подобно общение с небесните помощници. Но най-вече, поддържайте вярата си, че никога не сте оставени сами да носите товар по-тежък от това, което могат да носят плещите ви. И винаги ще получите помощ, независимо от това дали ще зададете въпрос на картите, ще приемете поканата за посещение на ангелите или тихичко ще се помолите.


Попитай картите:

Няма коментари: