Страници

5.01.2015 г.

Ангелите и Хората

Снимка: womenofprayer.org
Една приятелка ми каза: „Влез във фейсбука ми и виж едно видео за ангелите, което съм пуснала.” Рекох си: „Кой знае каква глупост ще е това”. Но от мен да мине, изпълних поръката. А тя, поръчката, се оказа началото на път - към припомнянето.

Познато ли ви е онова чувство на необходимост да получиш знак от Небесата – че не си сам, че някой там Горе се грижи за теб и чува молбите ти? Като се замисля, цял живот се моля за знаци, за мънички усещания на свързаност със светлите същества; за общение с Бога. (И ето знак, нетърсен този път – написах в Google „общение с бога” и отворих страница с едноименната беседа на Учителя. Зачетох се и си помислих, че точно това ми трябваше за вдъхновение.)

Знаци, да, знаци – онези мънички „случайности”, които влизат в живота ни тихо и без фанфарно известяване. Открития, изводи, срещи, запазени линкове към сайтове, като онзи линк, водещ към публикация, именувана „Ангелска нумерология”, за който бях забравила, но беше време да си припомня.

Влязох във фейсбука на моята приятелка и веднага намерих споделеното видео. Пуснах го скептично. Загледах се и ми стана малко по-различно. Изгледах го и се чувствах еуфорично и без помайване потърсих втора част. А после закопнях за трета.

Нели Конуей, гост в студиото на „Въпрос на гледна точка”. Нели Конуей с разказ за необичайната си съдба и ангелите, които са във връзка с нас постоянно. Нели Конуей, която ми припомни за ангелската нумерология на Дорийн Върчу и отново ме накара да се моля за знаци, но и да ги откривам около себе си.

Една приятелка ми каза: „Влез във фейсбука ми и виж едно видео за ангелите, което съм пуснала.” Рекох си: „Кой знае каква глупост ще е това” – по-лековерна мисъл не можеше да мине през главата ми.



* * *
В І част на „Ангелите и Хората”:
  • Нели Конуей, Архангел Михаил и катастрофата през 2008 година;
  • Връзката с висшите създания и Кога идват ангелите;
  • Кои хора се интересуват от ангелите;
  • Какво е да си щастлив и Целебната сила на прошката;
  • За Япония, японците и сърдечната чакра;
  • Кои места посещаваме.
  • „Животът е това, което искаш да го направиш. Но ако не се случи това, което искаш, бъди отворен към повече възможности.”





Във ІІ част на „Ангелите и Хората”:
  • Как ангелите и хората общуват;
  • Метатрон и Ариел;
  • Обратите в живота;
  • Планирането на живота преди идването на Земята;
  • Цветове и знаци от ангелите;
  • По колко ангела-хранителя имаме и кои ангели са в България;
  • Отворени ли са хората към духовното и търсят ли богатите връзка с ангелите;
  • Въздействие на земетресенията върху аурата.



В ІІІ част на „Ангелите и Хората”:
  • Тайфунът, който изравни Филипините и неговото отклоняване от пътя;
  • Магичният Тибет, Потала палас и песента на сърцето, изпята от тибетските купи;
  • Седона и Кауай – енергийните центрове, свързващи измеренията;
  • Как разбираме, че ангелите са с нас;
  • Скритото познание, дадено на българите.




Повече за Нели Конуей и Ангелите на http://nellyangel.com/


Няма коментари: